Half Day leave on 24th July....

Yahoooo......at last cuti this friday.....walau setengah hari, tida apa...asal namanya cuti...bukan senang sya mo apply cuti sekarang ni....bolehlah sya relaks sikit...actually want to go back to my hometown at Kota Marudu. Want to celebrate my youngest son birthday with his opah, atuk & cousins........already limpas 1 bulan my son birthday.....everyone is busy....if i got time my husband got activities at school....if we both got time, my sister2 got things to do......so terdelay until now....sori son.....
.
One thing i want to do this friday is updating my EPF beneficiary....its quite a long time i didn't update on my EPF account....so now got 2 anak already.....mesti mo update nama dorg...susah nanti kalau ada apa2 jadi (ini pasal sya baca email yang di forward oleh si Tan bah)...so fren....sape2 yang belum update dia punya beneficiary di epf buat cepat2 k......
.
Another thing i want to do this friday (cehh..banyak juga sya mo buat half day tu)...want to buy new handphone bah (handphone besa2 jak)....sya punya handphone sekarang suda sampai masanya...rusak.....bole tahan juga sya punya handphone 'sabun' tu...dari tahun 2005 lagi sya pakai....sedih o sya dia punya masa suda sampai...hu hu hu....

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post