Keta ku dah siap...

Assalamualaikum.....
.
Tiba2 jak datang mood mo update blog lagi ni kunun..bukan apa tadi pagi suda cerita yang terpaksa datang awal sebab hubby hantar, keta masuk workshop...tiba2 jam 10.30 gitu dapat kol dari Perodua, keta Myvi cik ok suda...bole ambil ni hari.....yahooo....bisuk nda payah kelam kabut macam tadi.....masih pening2 lalat ni sebab mengantuk. dan di sebabkan itu juga terpaksalah saya dengan tidak rela hatinya mengambil half day emergency leave hari ni (tidak rela hati padahal suka, bolehlah ni kunun balik rumah tidur) ... rasa berdebar2 juga ni mo tingu rupa keta macam mana, ok juga kah dorg buat...manatau cat tida sama warna, abislah keta sya jadi colorful......(boleh kah juga jadi begitu)
.
Sebenarnya mo cite sikit masa kami di Perodua kemarin....memang kami mo bayar cash saja upah pembaikkan keta tu....tapi dalam pada masa yang sama kami tanya2 juga kalau claim insurance macam mana (ooopps sebelum tu mo announce sikit saya sebenarnya keja di insurance company, so bab2 claim mengclaim ni memang tau...ceehh eksen)...saja jak tengo dorg punya jawapan. ooo kalau claim tu makan masa 1 bulan cik...banyak tul procedurenya...itulah inilah...yg ni memang saya akui...tapi yang saya bikin tida puas hati bila dia cakap....tapi kalau kamu mo claim juga alang2 bah... itu pintu bole tukar tu (padahal pintu tida rosak pun)....sebelum org insurance datang cek kami kasi putus dia punya kliplah....wah wah patutlah setiap kali orang claim macam nda logik jak kosnya dibandingkan dengan kerosakkannya....tapi itulah apa bole buat kan...selagi orang bilang ada kesempatan mesti orang tidak mo lepaskannya.....tapi saya tidak......itu TIPU namanya...sia2 saya puasa kalau ikut cakap tu orang kan....last2 kami bayar cash jek dan keta siap dalam masa sehari jek......(^_^)

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post