Worldsofcolours

Assalamualaikum.....
.
Hari no mo share cerita tentang blog saya yang kedua...Worldsofcolours......begitulah kiranya blog title saya tu.....blog yang kedua ni lebih kepada dunia fotografi, jadi akan ada banyak gambar-gambar yang akan dipost...ianya dibuat khas untuk my hubby yang amat amat berminat dalam dunia fotografi dan banyak gambar yang di ambil dan di edit olehnya, saya lihat2 dan jeling2 rugi kalau tidak di kongsi tengo bersama2 kan....bukan saya sengaja memuji foto-fotonya cantik sebab saya ni wife dia....tapi betul foto2 yang siap diedit oleh si hubby memang ada ceritanya sendiri....cantik dan menarik untuk seorang yang baru sahaja berjinak2 dalam dunia fotografi.....
.
Oleh itu kepada yang berminat dengan foto2 yang menarik....silalah datang menjenguk ke Worldsofcolours
.

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post